Znovu-oslovení – StreetGame.cz
Recyklační strategie

Znovu-oslovení

Neznámý člověk na ulici je obvykle ochotný poskytnout vám jen pár vteřin. Když ho oslovíte dobře, získáte dalších deset patnáct navíc. Když využijete dobře i ty, získáte dvě tři minuty. Ty vám mohou dát dalších patnáct… Ty zajistí tříhodinové rande, to zase několikatýdenní chození… Takovým systémem můžete nakonec naleznout partnerku na celý život.

3 vteřinyOslovení
15 vteřinPokec uprostřed ulice
3 minutyZajímavé setkání
15 minutMalé instantní rande
3 hodinyRegulérní rande po domluvě
Pár týdnůChození
Dva rokyVážný vztah
Zbytek životaPartnerství na celý život :)

Časy jsou přibližné a fungují oboustranně. Vždy můžete v některé zóně zjistit, že už s protějškem do další nechcete pokračovat. Že při oslovení se nezastavíte, že na rande nepůjdete, že z krátkého chození neuděláte nic vážnějšího, že po dvou letech, kdy vyprchá masivní hormonální podpora (zamilovanost určená ke zplození dítěte), zjistíte, že to není ono…

Praxe na ulici

Když se žena při oslovení zdá nemít zájem, můžete si sami dát ještě jednu šanci. Dejte se na odchod, ale po několika krocích se otočte, a vhoďte další, super-zajímavé téma.

Z hlediska předchozí časové tabulky, někde v tříminutové časové zóně se usmějte: „Dobře, tak se měj“, a pak začnete novým třívteřinovým požadavkem. Tři kroky zpátky a jeden dopředu jsou tady fair deal.

Zmobilizujte všechny své síly – musí jít o něco, co opravdu získá její pozornost. A nejde ani tak o slovní složku, samotné emoce vložené do vaší otázky jí musí přesvědčit, že je opravdu zajímavá a důležitá, navnadit jí na pokračování.

Mívám úspěch i s naprostými nesmysly, když je dobře podám. „Počkej poslední věc, otázka života a smrti! Můžu ten límeček nosit takhle?“. Je to několikavteřinový úskok, a když se povede, získá vám dalších deset patnáct sekund ve hře… Tentokrát je nepokazte.

Ještě lépe vychází, když pře-oslovuju skupinku, kterou neúspěšně oslovil můj parťák. Stačí se dívat, podle jeho výsledku zkalibrovat své chování, a při svém pokusu lépe „přizpůsobit marketing spotřebiteli“ (tedy dívce), kterého teď už znáte. Pokud se choval divně, přijďte jako „ten normální“. Jestli zvolil nudné téma, přijďte ho přeseknout na něco zajímavějšího…

Nemám rád, když se osloveními plýtvá. Pokud potkáte úžasnou holku, chcete umět situaci dohrát do konce, i když všechno není ideální, ne hned utéct oslovit další. Díky této „recyklační strategii“ z každého oslovení vytěžíte maximum.

Zaujal vás článek?

Pronikněte hlouběji a staňte se mužem, po kterém ženy touží! Náš desetidenní e-mailový program zdarma vám dodá sebevědomí, spousty sexu s krásnými ženami nebo vysněný vztah.

Zanechte komentář: