Hromada dolarů

Jsme komerční? Byznys okolo streetgame

Už jste poznali někoho, kdo si prostě nechtěl nechat pomoct? Mysleli jste to dobře, ale on odolával všem radám? Když jsem začal dělat streetgame, takový pocit jsem měl vůči většině světa. Proč by někdo odmítal zlepšit se s holkama? „Změní vám to život, tak proč nestreetujete?“ vyl jsem po lesích a tloukl pěstmi do skal.


Když jsem pak pronikl do marketingu, neviděl jsem v něm tolik způsob, jak vydělat peníze, jako spíše způsob, jak všechny ty lidi přesvědčit, aby si nechali pomoct. Nechtěl jsem propagovat produkt, ale světonázor.

Dva způsoby, jak založit byznys

Investor si objedná analýzu trhu. Zjistí, co na trhu chybí. Zaplatí si programátora, grafika a textaře, který webu dá obsah. Možná také někoho na marketing a SEO… Tým mu pak vytvoří a zpropaguje produkt, který se začne prodávat.

StreetGame Live kurz - opravdový, vzrušující, diskrétní

„Jak tě napadlo vyrábět zrovna papír?“ ptal jsem se jednoho boháče.
„Lidé potřebují papír. Do kanceláří a taky do škol…“
„A co tě baví zrovna na papíru?“
„Nic, ale někdo papír vyrábět musí.“
„Když tě to obzvlášť nebaví, jen to vydělává, čím se to liší od každé jiné práce?“
„Neliší se to, je to prostě práce.“

Tak se zakládá byznys shora. Najdete příležitost, ať už jakoukoli, a tu podojíte.

StreetGame.cz začala zdola. Toužil jsem jen každý den balit holky a mít hodně parťáků, kteří by to dělali se mnou.

Jeden chtěl streetovat jen všední dny na chvíli po škole, jeden jen jezdit o víkendech do větších měst, jeden jen chodit v pátek večer na akce…  Abych měl s kým hrát každý den, potřeboval jsem hodně hodně lidí, a stejně jsem často skončil sám.

Moc mi nepomáhalo, ani když byl parťák brutálně nervózní, styděl se, podlézal holkám nebo prchal po minutě… Proto jsem si je v průběhu let postupně začal koučovat. Tím jsem charitativně rozdal desítky kurzů zdarma a trochu splatil světu to štěstí, které jsem měl sám.

Postupně si o mě lidé začali povídat. „Rozešel ses s přítelkyní? Slyšel jsem o chlapíkovi, který by ti mohl pomoct. Prý je to maniak, který jen celé dny balí holky, dokud nenalezne úplně přesný recept, jak na ně. Nevím stoprocentně, jestli existuje, ale prý dokáže sbalit holku i v tramvaji plné lidí.“

Vždy jsem si pro sebe psal deník. Abych ale nebyl já a mí studenti věčně známí jen z urban legend, založili jsme web, na který jsem začal psát články.

Nejdřív byly kurzy, pak až články

Nechtěl jsem skrze články vytvořit publikum, části kterého bych následně prodal kurzy. Z mého pohledu se vše odehrálo v osobní rovině, kdy jsme spolu všichni streetovali, a jen pár procent tvořilo napsání nějakých článků.

Není to tak, že články by byly obsah, a zbytek reklama. Naše živé akce jsou obsah.

Lidé na kurzech mi říkávají: „Chci mít přehled, kdy přesně budou další kurzy a přednášky. Piš více mailů o kurzech!“

Lidé, kteří jen čtou články, zase říkají: „Posílej v mailech hlavně bonusový obsah a články!“

Koho byste poslechli? Své kamarády, které pravidelně potkáváte, nebo nějaké neznámé lidi z internetu?

Když dlouho nepošlu mailem článek, může chybět nějaké anonymní mase. Ale když nepošlu mail o blížící se konferenci, někdo mi to osobně vyčte dneska, někdo mi to osobně vyčte zítra… „Princi, je té reklamy na přednášky dost? Chci tam opravdu potkat co nejvíce lidí!“

Proč nikdy nepoužívám slovo klient

Vždy střídám slova „žák“ a „student“. „Klient“ naznačuje, že si jaksi můžete transformaci osobnosti koupit. Kurzy se sice platí, ale to je v naší dohodě to nejmenší. Hlavně vyžaduji obrovské nadšení, loajalitu a dřinu. Když nedodáte dřinu, nemůžete být mým studentem.

Správné lidi pak filtruji anti-reklamou, kterou vytvářím. Provokuju, píšu články útočící na mainstream, články proti teoretikům…

Jen si představte, že by články byly méně šokující. Tak málo, že by s tím souhlasila i vaše babička. Plně otevřené mainstreamu. A místo urážek teoretiků bych jim naopak projevil pochopení! Dokonce bych přišel s celou řadou produktů pro teoretiky, kde by nikdy nebyla žádná výzva k akci, takže by mohli šťastně teoretizovat až do smrti! Rozhodně bych měl více žáků, ale nebyli by to takoví žáci, o které mám zájem. A dnes už si naštěstí mohu vybírat.

„Proč to Princi neděláš zdarma?“

Jak jsem už říkal, v minulosti jsem rozdal více kurzů zdarma, než kdokoli jiný. Kdybych to samé ale nabídl teď, nedělal bych nic jiného, než koučoval ostatní.

Při ceně 2500 Kč/kurz pomáhám asi 9 lidem týdně. To je hezké tempo, abych mohl také streetovat sám, chodit na rande, mít přítelkyni, sportovat… Často se s lidmi domluvím rovnou osobně a termín pak ani neinzerujeme na webu.

Díky tomu, že mě streetgame živí, může pracovat na nových technologiích svádění a posouvat celé odvětví dál. Místo chození do práce mohu streetovat a přicházet s lepšími technikami pro všechny. Těžko bych chodil do práce, abych potom mohl vést po zbytek dne kurzy zdarma…

Spíše dražší koučing, spíše levné knihy

Proč půl hodina Skypu se mnou stojí 500 Kč, když přitom jak otevřeně říkám, přes Skype se svádění ani naučit nejde? Protože mám jen omezené množství času a nemůžu si s lidmi skypovat celý den. Takhle profiltruju lidi, kteří to opravdu chtějí nejvíce (obvykle kurzisté, s kterými na živo balím holky, a na skypu probíráme vztahové problémy, specifickou teorii, jejich dětství…).

Koupit si za podobnou cenu Instruktorský manuál vám zřejmě pomůže více, než si se mnou půl hodiny skypovat. Knihy jsou přesto spíše levné, protože jich můžeme prodat, kolik chceme, a nestojí mě to čas navíc. Má osobní přítomnost je spíše dražší, protože je to přímý obchod s mým časem.

Shrnutí

Balil jsem holky a trénoval ostatní zdarma, než jsem měl dostatečný street credit. Věci kolem mě pak vznikaly organicky. Dnes je streetgame mé živobytí, a právě proto můžeme dělat věci na takové úrovni, na jaké je děláme. I když je třeba platit hosting, grafiku, maily, výzkum svádění…, neděláme kompromisy a nebudeme se přizpůsobovat mainstreamu.

Zaujal vás článek?

Pronikněte hlouběji a staňte se mužem, po kterém ženy touží! Náš desetidenní e-mailový program zdarma vám dodá sebevědomí, spousty sexu s krásnými ženami nebo vysněný vztah.

Zanechte komentář:

2 komentáře
Ipi napsal 12.4.2017

Ahoj Princi. Gratuluji. Opravdu a uprimne si myslim, ze je to vynikající clanek ohledne marketingu a cele strategii Street game.

Odpovědět
Princ napsal 12.4.2017

Díky Ipi, jsi opravdu milý chlapík :)

Odpovědět
Odešlete odpověď